петак, 13. фебруар 2015.

Živela mala od skandala!




Svako kad se rodi lepo može da bira šta će da postane, čime će da se bavi. 

I tako se ja rodim, krenem u školu, završim je, pa fakultet i onda još neke kurseve, školice tra la la i onda postanem novinar. 

Da bih lakše došla do posla lektora. Što i jesam, dakle imam dve profesije, blago meni - podeljenoj ličnosti.

Jednom mi je neko rekao "Jednom kada uđeš u novinarstvo, nema kraja, to ti je kao sekta". Tada nisam shvatala šta je tačno mislio. Danas znam da je tako. 

Od prvog dana u tinejdžerskom magazinu, od prvog intervjua , od navikavanja na telefon, preko rada u velikoj medijskoj kući i potpunog prelaska u web, ja sam se koprcala, pokušavala da promenim sudbinu, ali avaj. 

Kad vide CV - jasno je, ja sam novinar. 

I tako i ostade.


Za nas, medijske radnike, nema razlike između noći i dana, državnih i verskih praznika i običnih dana, ne postoji vikend, Prvi maj, Nova godina.  

I dok se svi sada raduju ovom državnom prazniku, spojiće četiri dana bez rada, ja samo stegnem usta i baš mi drago zbog njih. 

Osećam se kao u nekom s/f filmu u kojem sam radnik u fabrici što nikad ne prestaje s proizvodnjom. 

Ček, pa to je realnost, samo nema kamera. 

Mada, ko zna.

I dok svi ti praznici jesu izmišljotine, ipak je lepo da budete deo tog kolektivnog opuštanja. 

E, pa, prc! 

Nema za tebe!

Ko te terao time da se baviš! 

I stvarno, ko me je terao!

I da li je bilo potrebe? Ne, sama sam došla. A zašto sam došla? Zato što ja to volim, svu tu dramu, dramu na ulici, dramu u tekstu, dramu u redakciji. 

Istina, hoću da povratim kad vidim neke izbljuvotine od postupaka naših “zvezda”, kad vidim neka užasna ubistva bude mi žao, ali više od svega, želim to da objavim i onda da gledam koliko ljudi to čita. 

Užasan sam voajer. I ljubitelj skandala. 

Što se više oni blamiraju, meni je sigurnija plata. 

Bilo bi loše kad bi sve bilo lepo. A možda bi se ljudi i navikli da čitaju lepe vesti. Ne, nisam ni mislia da verujete u to :D 

Dakle, vidimo se i u ponedeljak i u utorak.
Družimo se tokom ovog vašeg produženog vikenda. 
Skandališemo se kasnije. 

P. S. Srećan vam petak, 13!


Нема коментара:

Постави коментар