понедељак, 16. фебруар 2015.

Ja sam debela devojka





Debela, gojazna, popunjenja, debeljuškasta, krupna, buca, debeljuca, pozamašna...

Mi ti za debljinu imamo reči ko Eskimi za sneg.


Ne može žena da se opusti da jede kad joj se jede i šta joj se jede i koliko joj se jede.
Sve se nešto stiska, malo, malo, pa na nekoj dijeti, sa interneta nas bombarduju raznim receptima, preparatima, alatima za gubljenje kilograma. Svi o tome pričamo, pa se zagledamo u ogledalu, pa padamo u očaj kad primetimo da nam je stomačić malo iskočio. 

Aman, ludila.

I kad je uopšte to sve počelo?

Zar nisu pre žene bile i ovakve i onakve i ranije i niko ih zbog toga nije toliko maltretirao. Svaka našla muža i svaka jela šta joj se jede, ako je bilo šta za jesti.

A sad svega ima, a ona neće slatko, pa neće slano, pa neće sok, pa mora da vežba, pa mora da bude privlačna celom muškom rodu, a da joj zavide žene. Ajoj, umorih se.

I niko nije imun na ovo ludilo. I ja se gledam u ogledalu, očajavam što me steže suknja, ne mogu da dišem. A i tata mi kaže da imam „rambo ruke“. Tata se zeza, a ja u zemlju da propadnem.

A što, ne znam. Valjda sam tako vaspitana internetom, televizijom i magazinima.

Svim onim fotošopiranim fotografijama i snimcima.


A da ludilo bude još veće, tome su počeli da podležu i muškarci.


Te „ugojio sam se ovoliko“, te „vidi mi stomak“, te „ovo mi ne stoji dobro“...

A ono, koga briga. Voli se čovek i sa manjkom i sa viškom kilograma. A valjda tako i žena.

A ja,  ja sam se doselila kod mađioničara u kuhinji. Hvala bogu, spasla sam se. Da ne trpi čovek moju kuhinju nego da ja uživam u njegovoj.

I baš mi je lepo sa pet kilograma „viška“, i taj „višak“ ima ko da voli i održava.

Jer ja sam njegova debela devojka :D  


Нема коментара:

Постави коментар