четвртак, 26. фебруар 2015.

Kada vam život odradi jedan „džudo-prc“! S ljubavlju




Znate one dane kada vam ništa ne ide od ruke? A ni od noge.

Dan zvan peh ili šah mat.

Kako vam draže.

  • Zvoni alarm
  • Isključite ga
  • Sklopite oči na još pet minuta
  • Kasnite na posao
  • Skačete iz kreveta sa tahikardijom
  • Udarite cevanicom o sto
  • Odšepate do kupatila
  • Perete zube na wc šolji
  • Perete ruke i usput pljuskate lice
  • Iz ormana mahnito bacate stvari u potrazi za nečim crnim, danas nema nikakvih kombinacija
  • Zakačite se na ekser koji viri, krvari vam podlaktica
  • Na brusu se otkači bretela, odustajete od brusa, stavljate ešarpu za kamuflažu
  • Navlačite čarape, pukne žica, mater tiiiii!!!
  • Stavljate samo korektor i maskaru, labelo držite u šaci i mažete ga dok se zapetljavate u kaput
  • Trčite u lift odvezanih pertla
  • U skoku iz zgrade zaronite u baru ispred ulaza, a pošto su vam cipele poluobuvene čarape su vam sada mokre
  • Tu se zapertlavate, dok „letite“ ka stanici pokušavate da se zakopčate na oluji
  • Sve izgleda tako strašno i apokalitično
  • Niko da stane na jebenom pešaščkom jer danas nema cice od juče, ličim na klošara sa kosom koja je viri u fronclama iz dronjavog šala
  • Autobus polazi sa stanice, mašete mahnito, vozač se uplaši i produži dalje
  • Sledeći bus je za 15 minuta
  • Sad imam 15 minuta da se tu malo popravim na stanici (Kad kažem popravim, ne mislim na žargonsko značenje te reči)
  • Otvaram torbu da pronađem ogledalo
  • Aaaaaaaaaaaaaaa, pogrešna torba, prazna!
  • U hororu sam
  • Javljam se da kasnim na posao
  • Vraćam se kući bessssna
  • Lupam vratima, sikćem ko mentalno obolela zmija
  • Uzimam ispravnu torbu, lupam vratima pri izlasku, ukućanima ništa nije jasno
  • Sedam u taksi, idem do stanice
  • Čekam bus
  • Sve vreme jako namrštena
  • Palaćam kartu
  • Zvoni telefon, poziv sa posla
  • Baterija se isključuje
  • Udaram glavom o staklo
  • Stižem u Beograd konačno
  • BusPlus kontrola, pipkam se po džepovima kaputa
  • Karta je ostala u drugom kaputu
  • Kada vidi moje lice u besnom grču zaobilazi me i nadrkana kontrola
  • Preživim dan na poslu, niko me ništa ne pita, ne bih ni ja nekoga ko tako izgleda, a možda me nisu ni prepoznali
  • Vraćam se kući s posla, u beli veš je upala crvena čarapa, bela odeća je roze boje
  • Odlazim na spavanje
  • Ustajem mamurna od besa
A onda vidim moje dve mačke, mog jedinog čoveka, propušten poziv od mame, hranu koja se krčka u kuhinji i svetla grada kroz prozor.

Plus, danas je mojoj baki rođendan.

Hvala ti, Bože, za ovakav dan. 


Нема коментара:

Постави коментар