понедељак, 9. фебруар 2015.

Pršte silikoni ko bomboni



Ženske grudi su radost svakog muškarca, ništa tu nije sprorno.

Ovde se neću baviti razlogom zašto je to tako, uostalom, nije ni bitno.

Zanimaju me silikoni. 

Evo ja recimo imam prosečne grudi - prema današnjim merilima reklo bi se da imam male grudi, ali ja mislim da su normalne.

Sunce se pomalja iza brda, aka silikonske sise

U prevodu, od ranog jutra mi pred očima “pucaju” starlete, tj puca njihovo poprsje u majičicama koje očigledno pripadaju njihovim 12-godišnjim sestrama.

I kao svi se lože na njih, na kraljice silikona - ponosne su kad ih tako zovu.
Mene boli duša kad gledam u te balone, strah me za njih, da ne eksplodiraju.

U to zašto to rade neću da ulazim, nemam vremena da pišem knjigu sad.

Iz ove priče ću svakako izuzeti devojke i žene sa deformitetom grudi. Tu je sve jasno i sjajno je da im je medicina omogućila rešenje za probleme.

Dakle, da istaknemo – ženske grudi su meke, kupastog ili oblika suze, neke su čvršće, neke spuštenije, neke sa malim bradavicama, neke sa velikim....

Zna se i kakve su pod rukom i kako izgledaju u odeći i vešu, a kako kad se taj veš skine.


A sad da opišemo veštačke grudi.

Silikoni izgledaju kao dve lopte, a sise kao da su se posvađale, a da ne pominjem da počinju već da se uzdižu skoro od vrata, a na dodir su tvrde kao ragbi lopte.

A koliko vidim, vlasnice imaju problem sa osećajem, pa nemaju pojma kad im bradavica pozdravi javnost i foto-aparate. Šatro.

A jasno mi nije kako se zdrava žena sa prirodnim grudima odluči da ugradi te silikonske mase u sebe.

Punjena anestezijom, isečana, sa ožiljcima, u bolovima posle operacije i večitim rizikom da će telo odbaciti silikone ili da će pući ili nešto deseto.

I kako pored uznapredovale medicine plastični hirurzi i dalje ne uspevaju da naprave veštatčku sisu koja će izgledati prirodno.

Jok.

A silikoni ko bomboni, prodaju se na kilo.

Znači da je vežbe i te kako bilo.

Ali da se manemo hirurga i osvrnemo se na korisnike silikona.  

Razumem da neki baš vole velike grudi, ali da vole velike silikone to mi nije jasno.

Koliko sam upoznata, većini muškaraca nije bitno kolike su grudi, samo da ih žena ima i da su lepo oblikovane.

I onda mi nije jasno na šta se pale kad znaju da te grudi nisu deo te žene, da to nije ona, to je silikon. Osim ako imaju neki fetiš da se valjaju u silikonskim umecima.

On nju dodiruje, a ona ne oseča. :D

I nije bitno ko tu šta oseća, kada se sutra niko ničega ne seća.

Moderan li je ovo neki svet.


Нема коментара:

Постави коментар