недеља, 15. фебруар 2015.

Nedelja je dan kada se ja skinem gola, pa se išaram karminom




Nedelja je.

Moj jedini slobodan dan u sedmici.

Planiram da se odmaram deo dan.
’Oćeš, al ’ malo sutra!

U 11h neko kuca. Ok, ustajem.
U 12h dolazi drugi gost.
U 14h neko treći dolazi, što poslom, što prijateljski.

Konačno, stan se prazni u 16h.
I dok se operu sudovi, opegla veš... pade mrak.

Sad ću da kuliram – kažem sebi.

Uzmem knjigu da čitam, posle pola sata sklapaju mi se oči. Idem da spavam, samo 20 minuta!
I to nije loš presek dana, osim što sam ja isplanirala nešto drugo.

Planovi su krivi za pokvarene planove.

Da nismo toliko control frikovi da treba da isplaniramo kad ćemo i kako da kuliramo, celo čovečanstvo bi bilo iskuliranije.

U stvari, takvi su samo ljudi koji ne žive u urbanim sredinama.

Evo moja baba – ona živi u seocetu na jugu Srbije. Dok je leto ima dosta da se radi, kao i u gradu, puno radno vreme. A onda dođe onih drugih šest meseci tokom kojih seljaci ne rade ništa. Kulira i baba. 
 
I zdravija je od mene. A i od tebe, sigurno. 

Mi u gradovima sve zakomplikujemo. 

Previše je ljudi, previše zidova, previše zujanja iz raznih elektronskih aparata, previše je kozmetičkih preparata... Suviše je namirnica iz konzervi i plastičnih kutija, iz kesa... 

Svega je suviše, a opet nam svega fali.
Što više imamo, više želimo.
Svega.

Jer mi vredimo više što su nam skuplje namirnice, prevozna sredstva, odeća, obuća, šminka...

Beda, jednostavno, nije opcija.

Kako ću pred svet sa anonimus markom šminke, kako ću pred svetom da kažem da je polovina (možda i više) moje garderobe iz second hand shopa ili je nasleđena, kako ću na „bal“ autobusom, kako ću da priznam koliko mi je niska plata?

Pa lepo.

Ko car!

Što nas vraća na moje planove za nedelju.

Ne, ja nedelju ne provodim opuštajući se u spa-centru. Nedeljom sam kod kuće, ako imam sreće. Ne idem nigde, ne dolazi mi niko, oporavljam se. 

Oporavljam se jer i car to mora ponekad da odradi. Osim kad mu (svake nedelje) nešto pokvari silne planove. 

Jer ovaj car nema ličnog asistenta.

A mora i mačke sam da hrani. 

A i carstvo neće samo da se usisa i oriba. 


Нема коментара:

Постави коментар